Feedjit

Bine aţi venit pe acest blog !

Vă voi spune câte ceva despre mine.Sunt un om sensibil şi vă mulţumesc pentru vizitele pe blogul meu.Voi încerca să aduc în paginile ce urmează un pic de divertisment si ceva muzică. Muzica consider că reprezintă : mijloc educativ, amuzament, desfătare intelectuală. Putem, cu deplin temei, asimila muzica tuturor acestor categorii. Apoi vom pătrunde puţin şi în lumea fascinantă a unor probleme de matematică de liceu şi chiar dacă s-ar spune că matematica şi muzica nu se împacă sunt destui dintre noi care cred că muzica e matematică pusă pe portativ. Vă aştept cu drag atat cât timpul liber vă permite şi de câte ori aveţi plăcerea! Sper să ne simţim bine împreună.


Choose the language in which you want to view blog

Ma numesc Florin Rotaru (România) si va astept pe acest blog
free counters



Imagine












Vizitatori online

...

...

...  Bloguri, Bloggeri si Cititori Atomyx TV Televiziune cu hituri dupa hituri non-stop
.-.
Cand intrati pe acest blog dati click pe imaginea cu acvariul pentru a hrani pestii ! .-.
.. Un alt citat
..

STIRI ONLINE


.,. .,. -- --- ... ....

Faceți căutări pe acest blog

Configurare lista de pagini

Persoane interesate

luni, 24 octombrie 2011

Citate




Citate



Citate























































Un comentariu:

  1. De cum accesezi acest blog, te surprinde, ca şi vizitator, muzica lină, frumoasă ce se aude de undeva din videoclipuri sau, mai mult, apăsând pe unul din playlist-urile tale. Ştiam că-ţi place muzica bună, ştiam că gusturile tale rafinate sunt şi au rămas aceleaşi, fiindcă nu o dată m-am surprins ascultându-ţi muzica postată pe trilulilu. În timp, m-am volatilizat şi am plecat de acolo, nu fără oarece regrete, dar totuşi sătulă de atmosfera mizeră pe care unii o făceau prin acel decor. Aşadar, Florin, mi-am creat o lume a mea, o lume proprie, cu muzică bună ce poate fi ascultată direct pe net, fără obligaţii, fără reţineri pentru vizitatori. Cine doreşte, poate poposi şi-l voi primi cum se cuvine. Cine nu, poate păşi peste acea pagină şi-şi poate urma cursul firesc al vieţii internaute. Pe tine, însă, Florin, te voi invita cu braţele deschise.
    Nu ştiam că ai acest blog şi am ajuns aici printr-un concurs fortuit de împrejurări, fără să-mi impun, fără să caut. Mă bucur că am regăsit linişte, mă bucur că am dat peste ceva încântător, care-mi mângâie atât retina, cât şi auzul.
    Cinea spunea odată că “muzica este vibraţia iubirii pe înţelesul fiecărei inimi” - Ioan Gyuri Pascu. Poate că aşa este, poate toţi cei cărora le place muzica, adevărata muzică, gândesc astfel. Nu crezi? Şi asta pentru că sunt unii oameni au senzaţia unei eternităţi a timpului, cred într-o elasticitate perpetuă a vieţii, cred că nu poate exista şi o contracţie a acestui fir, cred că ea se întinde la nesfârşit, fără întreruperi, fără capăt. Aceştia pot fi doar cei superficiali. Între început şi sfârşit, noi tranzităm conştienţi sau poate nu, plutim haotic într-o lume finită. Puţini sunt cei ce ştiu a-şi ocupa tot timpul, puţini sunt cei care cunosc esenţa vieţii, a umanităţii... Ori poate unora nici nu le pasă. Dar, peste tot, în cochiliile sufletelor noastre nutrim speranţa unui nou început.
    Probabil că, pe undeva, avem câteodată senzaţia unei păsări Phoenix, a renaşterii din propria cenuşă, fiindcă omul - această creatură sinuoasă, îşi poate regăsi propriile forţe pentru a regenera. Tânguitoare himere….
    În fapt, fiecare clipă este destinată unei existenţe frumoase, dacă ştim cum anume să facem acest lucru, dacă ştim să ne scufundăm visele într-un ocean perfect al frumosului, anihilând petele de întuneric ce ne înconjoară uneori.
    Florin, poate am divagat puţin, poate ţi-am obosit retina, poate ţi-am răpit din timp, precum un hoţ al gândurilor, dar crede-mă că am simţit nevoia de a-ţi spune toate aceste lucruri, lucruri pe care le-am gândit undeva, demult, în tainicul meu lăcaş al minţii. Am vrut de multe ori să-ţi aştern câteva rânduri pline de melancolie la fişierele de muzică sau la videoclipuri, dar m-au reţinut anticipările comentariilor maliţioase ulterioare. Iată că aici am reuşit să sparg aceste bariere.
    Felicitări pentru tot, sincere admiraţii pentru ceea ce dăruieşti, pentru frumosul cu care atingi corzile sensibile ale celor ce ştiu a aprecia acest lucru.
    Am văzut că ţi-ai creat chiar propriul forum… Negreşit, mă voi opri din drum, negreşit voi bate la poarta ta cândva. Şi mai sper să mă primeşti în rândurile prietenilor tăi virtuali.

    Cu admirabilă consideraţie semnez cu numele meu real: Aurora

    PS – Şi nu uita să mai treci din când în când pe la poarta sufletului meu:

    http://rory-muzica.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere