Feedjit

Bine aţi venit pe acest blog !

Vă voi spune câte ceva despre mine.Sunt un om sensibil şi vă mulţumesc pentru vizitele pe blogul meu.Voi încerca să aduc în paginile ce urmează un pic de divertisment si ceva muzică. Muzica consider că reprezintă : mijloc educativ, amuzament, desfătare intelectuală. Putem, cu deplin temei, asimila muzica tuturor acestor categorii. Apoi vom pătrunde puţin şi în lumea fascinantă a unor probleme de matematică de liceu şi chiar dacă s-ar spune că matematica şi muzica nu se împacă sunt destui dintre noi care cred că muzica e matematică pusă pe portativ. Vă aştept cu drag atat cât timpul liber vă permite şi de câte ori aveţi plăcerea! Sper să ne simţim bine împreună.


Choose the language in which you want to view blog

Ma numesc Florin Rotaru (România) si va astept pe acest blog
free counters



Imagine












Vizitatori online

...

...

...  Bloguri, Bloggeri si Cititori Atomyx TV Televiziune cu hituri dupa hituri non-stop
.-.
Cand intrati pe acest blog dati click pe imaginea cu acvariul pentru a hrani pestii ! .-.
.. Un alt citat
..

STIRI ONLINE


.,. .,. -- --- ... ....

Faceți căutări pe acest blog

Configurare lista de pagini

Persoane interesate

miercuri, 23 iunie 2010

Jurnal web...




Dacă dragoste nu e, nimic nu e ...

Dancing roses Pictures, Images and Photos



danke-0003.gif from 123gifs.eu

Imagine

...

Free Image Hosting


...

Montaje video







.......................................................................................................

Adame, Adame, de ce ai gustat din pom?


....................................................................................................



...

Depinde cum priveşti lucrurile

(folclor pe net)

Povestea spune că un rege african avea un prieten foarte bun din copilărie. Acest prieten avea obiceiul ca indiferent de situaţia în care se afla (pozitivă sau negativă) să reacţioneze la fel: “E foarte bine!”

Într-o zi, regele şi prietenul său se aflau la vânătoare. Prietenul încărca şi pregătea armele pentru rege. Dintr-o greşeală, o armă s-a descărcat şi i-a retezat regelui buricul degetului mare. Examinând situaţia, prietenul a remarcat ca de obicei: “E foarte bine!” .

La asta, regele a replicat: “Nu, nu e bine deloc!” şi a ordonat ca prietenul lui să fie aruncat în închisoare.

Un an mai târziu, regele vâna într-o zonă periculoasă. A fost capturat de canibali, care l-au dus în satul lor. L-au legat de un proţap şi se pregăteau să-l “prepare”.
Unul dintre canibali, care vroia să dea foc, a observat că regele nu avea buricul degetului mare. Fiind superstiţioşi, aveau ca regulă să nu mănânce pe nimeni care nu era… întreg. În concluzie, l-au eliberat pe rege.

La întoarcerea acasă, regele şi-a reamintit de întâmplarea de la vânătoare când îşi pierduse degetul şi, cuprins de remuşcări, a ordonat ca prietenul lui să fie eliberat.

“Ai avut dreptate”, i-a spus regele prietenului său proaspăt eliberat. “A fost foarte bine că mi-ai retezat buricul degetului.” Şi a început să-i povestească păţania cu canibalii. “Îmi pare foarte rău că te-am trimis la închisoare atâta vreme. A fost urât din partea mea să fac aşa ceva.”
“Nu “, a replicat prietenul. “E foarte bine!”.
“Ce vrei să spui cu asta, “E foarte bine?!” Cum poate fi bine să-ţi trimiţi prietenul la puşcărie un an?”.
“Păi, dacă n-aş fi fost în puşcărie, aş fi fost cu tine.”

Morala: Indiferent în ce situaţie te afli, depinde de tine şi de atitudinea ta dacă este o situaţie bună sau rea.


b39e7813


...

...

Întâmplare adevărată




Aceasta este o întâmplare adevărată petrecută la Word Perfect Help Line. Angajatul companiei, participant la discuţia următoare a fost concediat. Oricum, el a dat în judecată compania pentru "concediere fără motiv".Ceea ce urmează este un pasaj din discuţia care a dus la concediere.
- Word Perfect Help Line, vă pot ajuta cu ceva?
- Da, am o problema cu Word ...
- Ce problemă?
- Pai, scriam şi dintr-o data toate cuvintele au dispărut.
- Au dispărut?
- Da, au dispărut.
- Hmm. Şi ce afişează ecranul tău acum?
- Nimic.E negru; şi nu acceptă nimic din ceea ce scriu.
- Poţi mişca cursorul pe ecran?
- Nu e nici un cursor; Ţi-am spus că nu acceptă nimic din ceea ce tipăresc!
- Monitorul tău are un indicator de funcţionare?
- Ce e ăla un monitor?
- Este chestia aia cu ecran şi care arată ca un TV. Are o luminiţă care să-ţi arate dacă e deschis sau nu?
- Nu ştiu.
- Atunci uită-te în spatele monitorului şi vezi unde duce cablul electric. Poţi să vezi asta?
- Da, cred că da.
- Minunat. Urmează cablul electric, şi spune-mi dacă este băgat în priză.
- ...Da, este.
- Când te-ai uitat în spatele monitorului, ai observat că sunt doua cabluri şi nu doar unul băgate în monitor?
- Nu.
- Ei bine, sunt două. Mai uită-te o dată şi găseşte şi celălalt cablu.
- Ok, l-am găsit.
- Urmăreşte-l şi spune-mi dacă este băgat bine în spatele computerului tău.
- Nu pot să fac asta.
- Nici dacă îţi pui genunchiul pe ceva sau te întinzi pe ceva?
- O, nu e din cauză că nu am unghiul bun, ci din cauză că e întuneric.
- Întuneric?!
- Da, lumina din birou este stinsă, singura lumină care vine este de afară.
- Păi, aprinde lumina în birou.
- Nu pot.
- Nu? De ce?
- Pentru ca e o pană de curent.
- Aaa...o pană de curent? Aha, ok. Cred ca am rezolvat problema. Mai ai cutiile şi manualele şi chestiile de împachetare cu care a venit computerul tău?
- Da, le ţin în dulap.
- Bine. Du-te şi adu-le, şi bagă sistemul în cutii exact aşa cum l-ai primit. Şi apoi du-l înapoi de la magazinul de la care l-ai luat.
- Adevărat? Este chiar atât de grav?
- Da, mă tem că da.
- Atunci asta e, îl duc înapoi. Si ce să le spun?
- Spune-le că esti prea prost ca să ai un computer.
_________________________________



Imagine

Lumina faptelor bune ...

Bogatul şi săracul


Era odata un bogat si trecand el pe langa un sarac cersetor,ii spune:
-Nu vrei sa vii cu mine,sa iti dau sa mananci?
Si saracul il urma pe bogat.
Cand au ajuns ei acasa la bogat,acesta ii spune:
-Uite,eu te hranesc si te ingrijesc daca tu ma ajuti sa imi ridic o casa.Iti trimit ce ai nevoie si tu vei fi multumit.Si s-au invoit.
Zilele treceau , saracul primea de mancare ,iar cand avea nevoie de materiale,ii facea cunoscut bogatului ce ii era de trebuinta.Numai ca ,stand el asa si gandindu-se la un moment dat isi spuse : Am sa ii pun materiale mai proaste si mai putine,ca n-o sa-si dea seama.Si asa,are prea multi bani,iar eu sunt prea sarac si am si eu din ce sa traiesc mai bine.Si asa si facu.....
In cele din urma, casa a fost gata.Veni bogatul,sa vada ce lucrare a savarsit saracul.Stand el si uitandu-se la casa, ii spuse saracului:
-Uite ce m-am gandit,omule.Tu si asa nu ai casa,locuiesti intr-un bordei.M-am hotarat sa iti dau tie casa aceasta,sa te bucuri de ea.
Indata,saracul se albi la fata si ramase impietrit de uimire.
Morala: ceea ce cladesti sau zidesti pentru altul, de fapt tie iti faci.
_________________________________ ...Divider red roses with hearts Pictures, Images and Photos

animated ocean Pictures, Images and Photos
tutubo ang bulaklak Pictures, Images and Photos

A red rose for you Pictures, Images and Photos

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu