Feedjit

Bine aţi venit pe acest blog !

Vă voi spune câte ceva despre mine.Sunt un om sensibil şi vă mulţumesc pentru vizitele pe blogul meu.Voi încerca să aduc în paginile ce urmează un pic de divertisment si ceva muzică. Muzica consider că reprezintă : mijloc educativ, amuzament, desfătare intelectuală. Putem, cu deplin temei, asimila muzica tuturor acestor categorii. Apoi vom pătrunde puţin şi în lumea fascinantă a unor probleme de matematică de liceu şi chiar dacă s-ar spune că matematica şi muzica nu se împacă sunt destui dintre noi care cred că muzica e matematică pusă pe portativ. Vă aştept cu drag atat cât timpul liber vă permite şi de câte ori aveţi plăcerea! Sper să ne simţim bine împreună.


Choose the language in which you want to view blog

Ma numesc Florin Rotaru (România) si va astept pe acest blog
free counters



Imagine












Vizitatori online

...

...

...  Bloguri, Bloggeri si Cititori Atomyx TV Televiziune cu hituri dupa hituri non-stop
.-.
Cand intrati pe acest blog dati click pe imaginea cu acvariul pentru a hrani pestii ! .-.
.. Un alt citat
..

STIRI ONLINE


.,. .,. -- --- ... ....

Faceți căutări pe acest blog

Configurare lista de pagini

Persoane interesate

sâmbătă, 9 iulie 2011

Acatiste si rugaciuni




Fericirea o pot atinge uneori, doar după ce am găsit armonia cu mine însumi/însămi şi dragostea faţă de Dumnezeu şi aproapele meu !

I-am cerut lui Dumnezeu sa-mi îndeparteze obisnuinţa. Dumnezeu a spus NU . Nu eu trebuie sa ţi-o îndepartez ci tu trebuie sa renunţi la ea. I-am cerut lui Dumnezeu să-l vindece pe copilul meu handicapat. Dumnezeu a spus NU. Spiritul său este întreg, iar corpul sau este trecator. I-am cerut lui Dumnezeu să-mi dea răbdare. Dumnezeu a spus NU. Răbdarea este un derivat al durerilor; ea nu se acordă, ea se învaţă. I-am cerut lui Dumnezeu să-mi dea fericire. Dumnezeu a spus NU. Eu iţi dau binecuvantare; fericirea este în tine. I-am cerut lui Dumnezeu sa mă scape de durere, Dumnezeu a spus NU. Suferinţa te face să laşi la o parte grijile lumeşti si te aduce aproape de mine. I-am cerut lui Dumnezeu să crească sufletul meu. Dumnezeu a spus Nu. Tu trebuie să te creşti pe tine însuţi/însăţi dar mă voi îngriji ca să fii roditor. I-am cerut lui Dumnezeu toate lucrurile care ar putea să-mi încânte viaţa. Dumnezeu mi-a spus NU. Eu ţi-am dat viaţa, ca cel mai mare dar,aşa ca poţi sa te bucuri de toate lucrurile. I-am cerut lui Dumnezeu să mă ajute să-i IUBESC pe alţii, asa de mult cât mă iubeşte El pe mine. Dumnezeu a spus ... " În sfârşit, ţi-a venit ideea cea buna !!"

...~...

rolleyes.gifVizitatori online



...~...

9:18
56:53
▷▷Acatistul Sfantului Acoperamant al MAICII DOMNULUI 1 Octombrie Acatistul Sfantului Acoperamant al MAICII DOMNULUI ------------------------------------------------------------------------------
-----------Condacul 1 Imparatesei celei alese mai inainte de veci,

Imparatesei celei mai inalte decat toata ...
27:19
▷▷Acatistul Sfantului Apostol Andrei 30 noiembrie ! Un efort, la vremea respectiva, pentru incarcarea
acestui acatist ! Întâiul chemat la apostolie, ocrotitorul românilor !!!!
LA Multi Ani !!!!...
56:28
▷▷Acatistul Sfantului Nectarie Taumaturgul Un acatist mult folositor... 9 noiembrie
1:02:37

▷▷Acatistul Sfantului Vasile de la Poiana Marului(Buzau) 25 aprilie!Un acatist înălţător,emoţionant,pe mine m-a uns la inimă,mi-a pătruns în suflet,mai ales ca acest sfânt a vieţuit în zona unde m-am născut!O,Sfinte Cuvioase Parinte Vasile, roagă-te pentru noi!
34:17
▷▷Acatistul Cuviosului Antonie de la Iezerul Valcea 23 noiembrie
23 noiembrie... A fost nevoie de un efort ,dupa multe erori de procesare cand
am vrut sa fac incărcarea pe site-ul trilulilu. Un acatist cu o încărcătură spirituală
şi emoţională deosebită !

55:35
▷▷Acatistul Cuvioasei Parascheva O interpretare emotionanta a acatistului Cuvioasei Parascheva alaturi de
icoane ale Sfintei Parascheva
21:29
▷▷Acatistul Sfintilor Arhangheli Mihail si Gavriil LA MULTI ANI !pentru Mihai,Mihaela,Gabriel,Gabriela ...)Astazi
8 noiembrie ,avem o zi a Sfintilor Arhangheli... Un acatist ,o mica

recunostinta pentru Sfintii Arhangheli,Marii Voievozi ai puterilor

ceresti si pentru toate puterile cereşti!
59:08
▷▷Acatistul Sfantului Mare Mucenic Mina 11 noiembrie(mi-a fost sters ,nu
l-am mai gasit si a fost creat din nou)
11 noiembrie... Un acatist mult ajutător mai ales pentru cei păgubiţi sau cei
care au suferit pierderi mari
46:03
▷▷Acatistul Sfantului Ierarh Nicolae, Arhiepiscopul Mirelor Lichiei La Multi Ani ! 6 Decembrie. Un efort deosebit pentru upload.
1:45
▷▷Mănăstirea Diaconesti În timpul acatistului Sfantului Acoperamant al Maicii Domnului
1:01:37
▷▷Acatistul Sf Gherasim de la Iordan (Marian Moise) 4 martie..in calendarul ortodox ... Sf. Gherasim de la Iordan
43:52
▷▷Acatistul Sfintei Mucenite Ecaterina 25 noiembrie 25 noiembrie .. Acatistul Sfintei Mucenite Ecaterina
...... Un acatist folositor.
1:27:42
▷▷Acatistul Sfantului Dimitrie din Basarabi
59:55
▷▷Acatistul Buneivestiri a Preasfintei Nascatoare de Dumnezeu,
pururea Fecioarei Maria
25 Martie Buna Vestire ...................... ...…...…,•’``’•,•’``’•, ..…,•’``’•,•’``’•,

...…...…’•,`’•,*,•’`,•’ .…’•,`’•,*,•’`,• ......……....`’•,,•’ …..........`’
1:15:40
▷▷Cultul Icoanelor Referinta Biblica si istorica
48:33
▷▷Acatistul Adormirii Maicii Domnului Preasfanta Nascatoare de Dumnezeu roaga-te pentru noi!..15 august

9:35
▷▷Sa-i multumim lui Dumnezeu! Emoţionant! Pentru o sfanta zi de duminica!
1:00:04
▷▷Acatistul de mulţumire ,,SLAVĂ LUI DUMNEZEU PENTRU TOATE '' Acatistul de mulţumire ,,SLAVĂ LUI DUMNEZEU PENTRU TOATE '' a
fost scris in anii de dupa revolutie de catre mitropolitul Trifon

(Boris Petrovici) si interpretarea apartine lui Marian Moise

Multumesc domnului Florin Rotaru


49:58
49:46
▷▷Acatistul Sfantului Prooroc Ilie Tesviteanul 20 iulie ... Video refacut... Sfântul Prooroc Ilie 20 iulie
1:07:32
▷▷Sfantul Mare Mucenic Gheorghe Acatist,tropar,liturghie asociate la un film cu
Sfantul Mare Mucenic Gheorghe

9:18


Acatistul Maicii Domnului POTIRUL NESECAT, izbavitoare de patima betiei





▷▷Acatistul Sfantului Acoperamant al Maicii Domnului VesnicOrtodox Ascultati cu atentie !! ..

▷▷Acatistul Marturisitorilor Romani din Inchisori-02
3:50
23:13
▷▷SERI DE RUGACIUNE - LUNGENI,BROSTENI - PART.I SLUJBA SFANTULUI MASLU LA BISERICA DIN

LUNGENI - BROSTENI, jud.SUCEAVA
MULTUMESC ,DOAMNE!

4:03
▷▷Rugaciune pentru un copil cuminte Colajul - imagini, versuri, coloana sonora - a fost realizat de Elena Ichim.
Coloana sonora: rugaciunea "Tatal nostru" - muzica: Ciprian Porumbescu.
3:32
▷▷Rugaciune Sfanta Rugaciune Sfanta oglindita prin imagini care ne leaga sufletul de Bunul
nostru Dumnezeu.
4:26
▷▷RUGACIUNE DE RUSALII = Prin rugăciune vorbim cu Dumnezeu, cu Maica Domnului, cu Apostolii, cu sfinţii din cer şi cu oamenii de pe pămînt. Rugăciunea este cea mai preţioasă vorbire duhovnicească în limba Duhului Sfînt. Vrem să biruim răutatea lumii şi a diavolului? Să iubim curat pe toţi oamenii, să iertăm şi să ajutăm după putere pe toţi. Vrem să lăudăm pe Duhul Sfînt? Să rostim zilnic rugăciunea "Împărate ceresc Mîngîietorule". Vrem să lăudăm cu toţii îngerii şi cu toţi sfinţii pe Preasfînta Treime? Să cîntăm adesea "Sfinte Dumnezeule", lăudînd pe Tatăl, pe Fiul şi pe Duhul Sfînt. Amin.=
1:19
▷▷Rugăciune Rugăciunea Tatăl nostru spus de un copil
4:35
▷▷Rugaciune
1:31


▷▷DESPRE RUGACIUNE , PARINTELE ARHIMANDRIT ILIE CLEOPA

▷▷Rugaciune I-Biserica Sfanta Treime Miramar

6:08
▷▷Arhimandrit Cleopa-Despre Rugaciune

41
07
7:32

39,00
▷▷Rugaciune,post,schimbarea la fata Cuvant Dobrogean cu parintele
Tudor Ciocan 4 aug 2010
Emisunea "Cuvant Dobrogean" de la Radio Dobrogea realizata de
parintele Eugen Tanasescu la Radio Dobrogea

▷▷Parohia “Sf. Nectarie Taumaturgul” - Coslada (Madrid)
Taina Sf. Maslu partea 1
27 iulie 2008 Madrid in parohia ortodoxa din Coslada...
Taina Sf. Maslu... fratilor si noi de aici ne intristam si ne
rugam Lui Dumnezeu

▷▷Biserica - Madrid-Coslada.... Taina Sf. Maslu partea 2 Partea 2 ...predica la min.14... rugaciune pentru romani din Moldova si
Maramures care sunt greu incercati de furia apelor 27 iulie 2008 Madrid

in parohia ortodoxa din Coslada. Taina Sf. Maslu . fratilor si noi de aici

ne intristam si ne rugam Lui Dumnezeu
5,22
▷▷Rugaciunea Domnului Iisus Rugaciunea Domnului Iisus se poate gasi in Biblie,
Evanghelia dupa Ioan capitolul 17.


6:53

48:33
▷▷Acatistul Adormirii Maicii Domnului Preasfanta Nascatoare de Dumnezeu roaga-te pentru noi!..15 august
2:56:42
▷▷Canonul cel Mare al Sfantului Andrei Criteanul Canon de pocainta in Postul Mare

▷▷Arhimandrit Ilie Cleopa.Rugaciunea inimii Rugaciunea inimii

▷▷Marian Moise-A batut la usa ta,Cineva-frumos Sa ne trezim din impietrirea in care traim



▷▷Parintele Sofian Boghiu
Parintele Sofian Boghiu interviu p. I 1:00:40


Parintele Sofian Boghiu interviu p.II

1:16:22
▷▷Parintele Sofian Boghiu Parintele Sofian Boghiu interviu p. III

▷▷Parintele Sofian Boghiu Rugul Aprins - Parintele Sofian Boghiu

15:22
1:31:52
▷▷Mari duhovnici Interviu cu parintele Sofian Boghiu despre tineret

2:22
▷▷Monahism romanesc Interviu cu parintele Sofian Boghiu


▷▷Cantari ortodoxe inchinate Sfintei Parascheva Avand sadita in inima ei frica de Dumnezeu, fericita Parascheva a
inceput urcusul cel duhovnicesc pe scara virtutilor catre Hristos,
Mirele ei, mai intai prin sfanta rugaciune, care este inceputul tuturor

bunatatilor.




Thumbnail

▷▷Doamne strigat-am catre Tine! Imn ORTODOX bizantin


Thumbnail

▷▷Psalmul 140 / Psalmul 141 - [Doamne, strigat-am către Tine]


Thumbnail

▷▷Psalmul 33

14. Ochii Domnului spre cei drepţi şi urechile Lui spre rugăciunea lor.
15. Iar faţa Domnului spre cei ce fac rele, ca să piară de pe ...


5:03





























2:26:19
▷▷Sfanta Liturghie biserica Sf.Ierarh Nectarie Taumaturgul Madrid-Coslada
27.12.2010
Cititi Primul Comentar... Madrid-Coslada 27. 12. 2010 Ectenia mare min. 7 Antifonul min. 15 Fericirile la min. 17 Troparul Sf. Stefan min. 21 Nasterea Ta Hristoase min. 22 Doamne mantuieste.. min. 23 Sfinte Dumnezeule.. min. 26 Apostolul min. 26 Sf. Evanghelie min. 37 Heruvicul min. 52 Ca pe Imparatul min. 65 Iubi-Te-voi, Doamne min. 72 Sfant, Sfant, Sfant, Domnul Savaot ! min. 78 Pe Tine Te laudam min. 82 Tatal nostru min. 94 Colinde min. 99... Mărire-ntru cele-nalte... la casa de om sarac... in seara de Mos Ajun... sus la rasarit... cetinita cetioara draga... la Betleem in noapte... mâine, anul se înoieşte... Am văzut Lumina cea adevărată min. 115... rugaciunea amvonului min. 117... otpustul min. 124... predica la praznuirea Sf. arhidiacon si mucenic Stefan min. 124... la multi si binecuvantati ani ! min. 145




25:37
▷▷MARIAN MOISE - Santa Liturghie (fragment) MARIAN MOISE - Sf Liturghie (fragment)
3:34
▷▷Parohia Puchenii Mosneni - Liturghie Arhiereasca Parohia "SFANTUL NICOLAE" - Puchenii Mosneni -

Liturghie Arhiereasca ( VOHODUL MIC )




▷▷Playlist

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu